csütörtök, október 18, 2007

"Hogy mondjam el, hogy vágyom rád, szeretem a bőröd illatát..."



1. Szeretem a kolozsvári hangulatot...
2. Szeretem a pacallevest, jó fokhagymásan ott a Királyhágó tövében, Feketetó után, meg a Lobogó panzióban Homoródon...
3. Szeretem a borvizet vagy mit...
4. Szeretem azt, hogy lehet néha olyanokat látni mint a fenti képen...
5. Szertem azt hogy "A hajnali csillag ragyog, én még a kocsmában vagyok..."
6. ... A vinettát ...
7. ... Az Ursust ...


Meg a többi földi dolgot...

3 megjegyzés:

nelli írta...

ahajnali-csillagot én is szeretem. meg az este is akar már lenni-t

Névtelen írta...

A vinetta nem padlizsan magyarul ?

Guguc Batu írta...

De. A vinetta a padlizsán, a borkán a befőttesüveg, a punga a zacskó, a szukk az üdítő, murok meg sárgarépa...és azt hiszem én a vinettát szeretem, meg azt is hogy a erdélyi magyar popor 80 százaléka is ezt eszik nem padlizsánkrémet... :)